Dalkula PT KettlebellStudio 

Den lilla lokalen där du kan träna med vänner, alldeles själv, eller själv med en tränare. 

Personlig Tränare – Boka tid med PT för att ta fram pass där du når dina träningsmål. Träna med partner – PTDuo, Eller själv – PT 55, PT 30. Du kan boka en enskild timme, eller boka upp en långsiktig arbetsplan där tränaren jobbar med dig över en längre tid.

Dalkula PT Kettlebellstudio tror på anpassad fysisk aktivitet efter varje människas förutsättning och mål. Det är grunden och en självklarhet.

Sedan att vi behöver rörelse som en självklar del av vårat liv. Likaväl som vi behöver mat, sömn och kärlek. Om vi inte rör oss kommer vi att gå sönder. Det vet vi. Jag tror på det naturliga rörelsemönstret, och att lyssna på sin egen kropp. Jag tror också att vi behöver hjälp att nå till våra mål, och vi behöver den grundläggande kunskapen om att rörelse håller oss friska. Genom Dalkula PT kommer du att bygga in aktivitet som en självklar del i livet. Trots att pressad ork och pressat schema är utmaningen många gånger. Du kommer att upptäcka att kroppen vill rörelse. Systemet vill rörelse. Rörelse blir enkelt och härligt. Välkomna till mig!

Olika Passbeksrivningar:

KETTLEBELLSPASS – Start, Tungt eller flöde. Lunchpassen innehåller blandade nivåer.

KBSTART – Ett pass för dig som är ovan vid Kettlebells. För dig som vill testa kulorna och se hur man tränar funktionellt, effektivt och lustfyllt med redskapet kettlebells.

KBTUNGT – För dig som vill prova tung styrketräning, med Kettlebells som redskap. Grundövningar och fokus på styrkeutveckling och en del flås. Ett pass som fungerar även utan vana vid kettlebells, men du bör gärna ha tränat lite innan.

KBFLÖDE– Ett pass som jobbar i mjuka rörelser och båder serier och flöden. Vi jobbar med rörlighet, puls och uthållig styrka. Anpassningsbart för olika nivåer.

FUNKTIONELL STYRKA – Vi jobbar med uthållig styrka, en del puls. Kroppen är enda redskap.

BÅLSTABILT&MOBILT – Ett funktionellt träningspass med kroppens om enda redskap. För dig som vill stärka kroppen och de inre strukturerna. Passar dig som burit barn, vill stärka bål, och få en stark kärna. Perfekt komplement till styrkelyft. Passar män som kvinnor.  

SOMA MOVE – Pass kommer i sommar. Vi jobbar i långa rörelser, eget tempo och hittar uthålligheten, stabiliteten och längden i kroppen. Ett skönt sätt att ta ut sig på utan att kötta på likt ett HIT-pass. Du kommer inte gå ifrån träningen besviken, lovar.

StartFart – BÖRJA TRÄNA KURS – 6 tillfällen
För dig som vill ha hjälp att komma igång med träningen. Vi börjar från grunden. Med rörelseglädje och mycket endorfiner. 

StartFart – BÖRJA SPRINGA KURS – 6 tillfällen.
För dig som vill ha hjälp att komma igång med löpningen. Vi börjar från grunden med pulshöjande fart och löpsteg som sätter sig.